Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - nákupní a reklamační řád

Vážení zákazníci, vítáme Vás v internetovém obchodě www.stavebniceprovsechny.cz. Než začnete nakupovat, seznamte se prosím s níže uvedenými obchodními podmínkami. Jako kupující totiž potvrzením objednávky souhlasíte s níže uvedenými podmínkami nákupu. 

Tento internetový obchod provozuje: Jana Gebauerová Havelková, IČ: 76130037, DIČ: CZ8351152909, sídlem Osada Dukla 250, 415 01 Újezdeček.

Naše provozovna se nachází na adrese: Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. Na této adrese se nenachází prodejna, slouží jen jako výdejní místo e-shopu. Zboží je zde možné po dohodě a platbě předem pouze osobně vyzvednout nebo vrátit, ne vybírat.

1. Nákupní řád

Pro hledání požadovaného výrobku může kupující využít dělení výrobků podle kategorií v horním menu nebo vyhledávání např. podle názvu výrobku v políčku s lupou (nad lištou s kategoriemi).
Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, detail slouží pro získání více informací o výrobku a pro vložení do košíku. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek. U většiny zboží můžete vybírat z několika velikostí. Požadovanou velikost vyberete jejím označením a kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKU. Pokud chcete objednat více kusů, změníte počet před stisknutím tlačítka DO KOŠÍKU.

Prohlížet zboží v košíku můžete kdykoliv kliknutím na ikonu košíku vpravo nahoře. Pokračovat v nákupu můžete jednoduše překliknutím do některé kategorie z levého menu. Pokud chcete dokončit objednávku, kliknete na tlačítko POKRAČOVAT NA DOPRAVU pod zobrazeným stavem Vašeho košíku. Zde vyberete způsob dopravy a platby  a dále tlačítkem POKARAČOVAT NA DOD. ÚDAJE pokračujete na stránku, kde vyplníte kontaktní, fakturační a doručovací údaje. Poté je třeba zaškrtnout volbu "Souhlasím s obchodními podmínkami" a objendávku dokinčit stisknutím tlačítka OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ. Následuje případné přepnutí do systému platební brány, pokud jste zvolili způsob platby online. Do e-mailu, který jste uvedli, Vám přijde informace o přijetí objednávky s její rekapitulací.

2. Zrušení (storno objednávky)

Svou objednávku může kupující stornovat nejpozději do 15 minut od odeslání objednávky, a to odpovědí na e-mail s potvrzením objednávky, který Vám přišel. V předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující stornuje objednávku později, než v uvedené lhůtě 15 minut, bude prodávající akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje- zboží může být totiž již odeslané. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil kupní cenu nebo její část, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v co nejkratším termínu. 

3. Platební podmínky

Veškeré ceny uvedené v tomto internetovém obchodě jsou smluvní a konečné. Kupující má možnost zvolit z několika způsobů platby, v závislosti na zemi, do které zboží objednává.

Pokud kupující zvolí platbu předem na účet prodávajícího, provede platbu do 3 dnů od zaslání výzvy k platbě, tj. podkladů pro platbu včetně variabilního symbolu. Pokud prodávající nebude mít platbu do 5 dnů od zaslání výzvy připsanou na účtu, objednávku stornuje, nebude-li s kupujícím písemně, tj. emailem, dohodnuto jinak.

4. Dodací podmínky

Všechno zboží, které je k objednání na e-shopu, je skladem. Odesíláme je nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky (potvrzená online platba, dobírka), resp. od přijetí platby na účet (platba předem nebo online platba, která není okamžitě platební bránou potvrzená-. může být zpoždění až 24hod).

Pokud není možné dodržet termín odeslání zboží dle těchto obchodních podmínek, budeme Vás neprodleně (nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky) informovat, abychom spolu dohodli další postup.

Kupující je povinen pohledem zkontrolovat při převzetí zásilky její obal. Při viditelném poškození je nutné sepsat s dopravcem (u řidiče nebo na výdejním místě) zápis o škodě a zásilku nepřebírat! V případě, že si kupující převezme viditelně poškozenou zásilku, aniž by sepsal zápis o škodě a obsah zásilky si před jejím převzetím zkontroloval, nemůže již zpětně uplatnit škodu.

5. Nevyzvednutý balíček vrácený odesílateli

NEPŘEVZATÝ BALÍČEK SE NEROVNÁ STORNOVANÉ OBJEDNÁVCE.
Pokud odešlete objednávku, ale zásilku si nepřevezmete, porušil/a jste tím povinnost kupujícího dle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.. Podle zákona má náš obchod nárok na kompenzaci vzniklých nákladů na přepravu. Na tyto náklady Vám bude zaslána faktura a v případě jejíh neuhrazení s ní bude nakládáno jako s jakoukoli jinou, právně vymahatelnou pohledávkou.

6. Vrácení zboží

Pokud kupující se zakoupeným zbožím z tohoto internetového obchodu není spokojen, je oprávněn toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení, zasláním na adresu Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice, ČR.

Náklady na vrácení zboží nese kupující. Kupující má možnost využít pro vrácení zboží i zpětnou zásilku Zásilkovny (kód: 91745708). Tuto službu prodávající zpoplatňuje 70,-Kč vč. DPH (z ČR), resp. 85,-Kč vč. DPH (ze SR). Tento poplatek bude odečten z platby za vrácené zboží.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, v původním obalu.

Ke zboží musí být přiložena kopie dokladu o koupi nebo alespoň uvedené číslo faktury a číslo účtu pro vrácení peněz. Po vrácení zboží bude kupujícímu zaslána platba převodem na účet kupujícího nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne vrácení zboží.

7. Reklamační řád

Kupující je povinen pohledem zkontrolovat při převzetí zásilky její obal. Při viditelném poškození je nutné sepsat s dopravcem (u řidiče nebo na výdejním místě) zápis o škodě a zásilku nepřebírat! V případě, že si kupující převezme viditelně poškozenou zásilku, aniž by sepsal zápis o škodě a obsah zásilky si před jejím převzetím zkontroloval, nemůže již zpětně uplatnit škodu.

Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, na kterou se vztahuje záruka (tj. jedná se o vadu jako takovou, ne opotřebení běžným užíváním, na které se záruka nevztahuje!!!), kupující uplatní nárok odesláním vadného zboží na adresu Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. V oznámení o závadách uvede kupující své jméno, adresu, e-mail, telefonické spojení, označení reklamovaného zboží, datum koupě a popis závady.

Pro úspěšné vyřízení reklamace kupující doloží doklad o koupi zboží.

8. Ochrana osobních dat a informace o zpracování osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu www.jozanek.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR”).

Vaše osobní údaje zpracováváme výhradně jen pro účely plnění kupní smlouvy (zpracování objednávky, fakturace). Tyto údaje, potřebné k plnění našich zákonných povinností, především evidence pro účely daňové správy, ale i např. reklamace a pozáručnímu servisu, evidujeme po dobu max. 10 let. V této době máte právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, právo na vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů a právo požadovat výmaz osobních údajů 

V žádném případě neposkytujeme Vaše osobní údaje třetí straně, vyjma Vámi vyplněné dodací adresy, e-mailu a tlf. čísla, které poskytujeme přepravní společnosti pro účely doručení zboží. Vaše osobní údaje (ani e-mail) nebudou využívány ani pro žádné marketingové akce z naší strany, jako jsou newslettery apod. Registrací na našem e-shopu nedáváte souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Registrace slouží pouze pro možnost přihlášení se ke svému účtu v našem e-shopu a využívání jeho výhod (přehled objednávek, faktur, oblíbeného zboží, předvyplněné údaje pro další objednávky atd.). V žádném případě se nestane, že Vaše údaje použité při registraci budou použity k jiným účelům nebo poskytnuty třetí straně.

9. Heuréka

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu vyplývajícího z kupní smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, web: www.coi.cz.
Spotřebitel může také využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: ec.europa.eu/consumers/odr.
Před zahájením mimosoudního řešení doporučujeme spotřebiteli kontaktovat prodávajícího a pokusit se spor vyřešit přímo.